ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210
עציצים עטופים - שערי רמלה - נופך משלכם

27 יול - משלוח פרחים ליום הולדת – המתנה הקלאסית לעובדים

מחקרים שונים מוכחים כי פרחים שונים מביאים תחושות של שמחה, התרוממות רוח ותורמים לאווירה קלילה ונעימה שאין בעל עסק שלא יישמח בתחושות טובות שכאלה במסגרת העבודה בעמדות העובדים ואף בביתם. משלוח פרחים ליום הולדת היא המתנה הקלאסית!

המתנה הקלאסית – משלוחי פרחים

זרי פרחים מושקעים תמיד העניקו עבורנו תחושה של תודה והכרה שיש מישהו שחושב עלינו. בין אם קיבלנו זר פרחים כמתנה כדי לשמח אותנו בין אם מדובר זרי וסידורי פרחים לחגיגות אירועים שונים של חתונה, מסיבות, ימי הולדת ובין אם מדובר במשלוח פרחים שפשוט מוסיף חן וצבע לאווירת הבית – משלוחי פרחים ייחודיים מביעים אהבה והערכה לזולת. אין זו שאלה בכלל, המתנה הקלאסית והמחממת את הלב היא לעולם תישאר המתנה הקלאסית, גם כאשר מדובר בעובדים שלכם. זוהי מתנה שמראה על אכפתיות ואנושיות.

משלוחי פרחים ליום הולדת

מתנה ליום הולדת כזר פרחים יפייפה לבן אדם קרוב, לעובד, למשפחה מעידה על אהבה, על אכפתיות, על איחולים מקרב לב ולא רק צבעוניות עם ריח בלתי נגמר. משלוחי פרחים וזרי יום הולדת מעניקים לברי מזל ואמירת תודה לעובד שמגיע לו על תפקודו, לומר לו תודה ולתת לו מוטיבציה ביחס לשליחת פרחים ליו הולדת למשפחה או בן אדם קרוב, לאהובה או אהובה ייחודיים שמקרבים. מעבר לך, תוכלו לבחור להוסיף כל מיני אלמנטים שמשתלבים נהדר עם זרי פרחים כמו שוקולדים, בלונים, בקבוק יין מפנק – תלוי עבור מי הפרחים מיועדים.

תוהים לגבי המחיר? אל חשש, מחירי זרי פרחים משתנה בהתאם לכמות הפרחים המשתלבים בו, אילו סוג פרחים בחרתם והאם בחרתם להוסיף אלמנטים שמוסיפים לעיצוב שיוצרים לזר כמו: אותיות מעוצבות ליום הולדת, קישוטים כאלה ואחרים שעשויים לעלות יותר וכמובן, מצריכים מיומנות רבה וזמן השקעה בזרים גדולים המכילים הרבה מאוד פרחים. כמובן, גם כאש מדובר בפרחים אמיתיים, טריים הם יהיו איכותיים יותר ואף יעלו יותר מזר פרחים מלכותי או בחירה בזר קטן של פרחים. אולם אל תדאגו, כל גודל של זר פרחים מעניק את התחושה הטובה והחיוך הגדולה והבחירה שלכם להקציב את התציב לזר פרחים מיוחד.

בחירת זרי פרחים ליום הולדת

משלוחי פרחים ליום הולדת ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של חנויות פרחים המוכרות סגנונות של פרחים, צבעים וריחות שונים. ניתן להזמין אף זרי פרחים בהתאמה אישית, לבחור את הפרחים הנכונים, את הצבעים המתאימים כהיים או בהירים יותר ולאחל מזל טוב מכל הלב עם זר פרחים מושלם. יותר מכך, תוכלו להיעזר בחנות הפרחים לה יש שזורים המומחים בעולם הפרחים, הם יידעו להכין עבורכם  זרים מלאכותיים מעוצבים, זרי פרחים מתוקים, שילובים שונים של זרי יום הולדת בהתאם לעונה ושמירה על פרחים טריים ומרעננים. כל אחד שמקבל זר פרחים מרוח על פניו חיוך גדול, בייחוד בימי הולדת .

עבור עובדים זרי פרחים מתוקים שוברים את הבנאליות, כי כפי שציינו זר פרחים מעניק חיוך גדול. כך למשל, עיצוב פרחים עם ברכה אישית לעובד תשמח ותפתיע את העובדים שלכם. למעשה, פרחים כמתנות לעובדים הם מהנות יותר, מעודדות את מהלך היום ומזכירות להם שיש מי שחושב עליהם ומכבד את עבודתם בעסק.

(למבחר נוסף של מתנות לעובדים לחצו כאן)

אולי יעניין אותך גם