ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210
עלי זהב כחול - הזמנה לחתונה - נופך משלכם

16 אוק - איך לבחור הזמנה לחתונה שתתאים לכם?

עיצוב הזמנות לחתונה מהווה חלק חשוב מההכנות לחתונה. יש לתכנן את ההזמנות בקפידה מספר חודשים לפני תאריך החתונה על מנת לבצע תיקונים ולהספיק לשלוח אותן למוזמנים. המאמר יעזור לכם בתכנון הזמנות חתונה וכיצד לבחור הזמנה שתתאים לכם.


התארגנות מבעוד מועד

עוד מעט מגיע הרגע הגדול לו ציפיתם כל חייכם. קבעתם תאריך, הזמנתם אולם ולפני שמתחילות ההתרוצצויות וההכנות האחרות, אתם חייבים להיות ממוקדים ולהתארגן מבעוד מועד על ההזמנות לאורחים. בראש ובראשונה יש לערוך רשימה מסודרת של כל המוזמנים עם כתובות ומספרי טלפון מעודכנים. בעבר היה נהוג לשלוח הזמנות לחתונה בדואר, אך לאחרונות ישנם זוגות השולחים את ההזמנות דרך הווטסאפ. למרות זאת, זוגות רבים עדיין מקפידים על המסורת ואף מגיעים לביתם של האורחים ומביאים להם את ההזמנות באופן אישי. בשל העובדה שבחירת הזמנות היא תהליך מורכב מכיוון שהיא דורשת תשומת לב רבה מבחינה עיצובית, חשוב להקדיש לכך זמן ולהתכונן מראש.

עיצוב פשוט או עיצוב יוקרתי – העיקר שיהיה איכותי

עיצוב הזמנה לחתונה יכול להיות פשוט וחסכוני. מצד שני, לא מתחתנים בכל יום וזהו אירוע חשוב ומשמעותי. לפיכך, חשוב לתת דגש לעיצוב מכובד ומרשים שייראה איכותי ויכבד את האירוע. ההזמנות המעוצבות צריכות להיות מסוגננות עם פונט מיוחד וברור בו ייכתבו שמותיכם, שמות ההורים שלכם ושאר הפרטים. נהוג להוסיף כיתוב של חלק משיר או ציטוט מיוחד שאתם מתחברים אליו ומאפיין אתכם. ככל שההזמנה תייחד אתכם, כך היא תהיה מקורית יותר ובעלת משמעות. חשוב גם לתת דגש למעטפות בצבע ובקישוט כך שיהיו מהודרות ולא סטנדרטיות. במקרים רבים מצרפים להזמנה מפת דרכי הגעה למקום האירוע, ברורה ומפורטת.

הזמנות מעוצבות לחתונה יכולות להיות במספר סגנונות. אתם תבחרו בסגנון המתאים לכם. ניתן לבחור הזמנות בסגנון וינטג’ או בסגנון מודרני, הזמנות מקושטות או צבעוניות, הזמנות רועשות או סולידיות, הזמנות עם תמונה דיגיטלית שלכם או של חפץ המייצג אתכם וכן הלאה.

הדפסת ההזמנות במקום איכותי

לאחר שהחלטתם כיצד לעצב את ההזמנות, ההזמנות נשלחות לבית דפוס מקצועי ואיכותי שידפיס אותן על נייר איכותי. תוכלו לעשות סקיצה ראשונית ולבקש שידפיסו הזמנה לדוגמה על מנת שתדעו כיצד היא נראית בפועל. לאחר מכן תוכלו לשנות את הסקיצה עד שתהיו שלמים עם הבחירה, ורק אז להדפיסן בכמות הנדרשת לכם. אנחנו נעזור לכם ברצון בחלק העיצובי, בקביעת גודל האותיות, הפונט, הצבע ועוד. ניתן לבקש חיתוך מיוחד לנייר ההדפסה על מנת לקבל עיצוב אומנותי, או לעצב באופן לא שגרתי ובעיצוב מיוחד כמו: פרחי זהב, עיצוב כמו לוח גיר ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני שמדפיסים?

ההזמנה לחתונה מספרת סיפור וצריכה להעביר מסר, ולכן יש להקפיד על התוכן שלה. ההזמנה צריכה להיות מדויקת וברורה כדי שלא יהיה מקום לטעויות, ולבסוף היא צריכה להיות מעוצבת באופן מרשים ומושקע ויחד עם זאת להעביר מסר אישי. כל הנושאים הללו חשובים לפני שמדפיסים כמות נכבדה של הזמנות.

ניתן להזמין באופן מקוון וידידותי דרך האתר שלנו. רושמים את השמות ופרטי האירוע, בוחרים בסוג הנייר – כרומו או פנינה, בוחרים בסוג המעטפה ובמדבקה לסגירתה. לצד כל מוצר מופיע מחיר שלבסוף מחושב לפי הכמות הרצויה. לפני ההדפסה נשלחת אליכם סקיצה לאישור ותוך יומיים מרגע האישור ניתן להדפיס את ההזמנות. ההדפסה ברוב המקרים היא דו צדדית ואיכותית, וההזמנות תישלחנה אליכם במשלוח מהיר תוך זמן קצר.

אולי יעניין אותך גם: