ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210

04 דצמ - מתחתנים? רעיונות למתנות לאורחים בחתונה שלכם

הגיע הרגע בו החלטתם להפוך את הקשר שלכם למחייב ורציני, בחרתם טבעת אירוסין ועברתם את שלב הצעת הנישואין.
מי שבוחר להתחתן בעשור האחרון, יודע כי ארגון אירוע כזה דורש לא מעט, בעוד שארגון חתונה אינו מתחיל ונגמר רק בבחירת תפריט לאירוע – אלא גם במגוון בחירות הנוגעות לקונספט שיוביל את החגיגה כמו לבחירת להקה או DJ מוצלח, מדידת ביגוד לצילומים לאירוע, ויצירת חוויה אחת מהנה עבור האורחים ובני המשפחה שילוו אתכם בריקודים עם אנרגיה טובה.

כעת כאשר היום הגדול שלכם בפתח, אתם כבר נמצאים עמוק בתוך ההכנות עבור האירוע החשוב בחייכם, ברשימת המשימות שלכם כלולים איתור אולמות אירועים בצפון, במרכז או בדרום, בחירת שמלת כלה ובגדים לחתן, איתור צלמים וספקים, ורגע! יש לבחור גם שי קטן עבור האורחים שיתאמצו ויגיעו לחתונה שלכם.

למזלנו, יש המון רעיונות מקוריים עבור מתנות לחתונה, הנה רשימה עם קטגוריות ברורות, שתסגור לכם פינה:

מתנות מרגשות ורומנטיות

מי שמארגן חתונה רומנטית ממש כמו בסרטים, יוכל ללכת עד הסוף עם קונספט רומנטי ודביק.
בכך אפשר לבחור מתנות לאורחים כמו קופסת לב מתכת אדומה יוקרתית עם פרחי סאטן ריחניים, אפשר לבחור בובות לגו קטנות של חתן וכלה שיהיו קישוט שולחן נפלא ומזכרת חמודה מיום החתונה, עוד ניתן לבחור שק יוטה מרשים עם כיתוב רומנטי שאפשר למלא בסוכריות שקדים מסורתיות, או בקופסאות קרטון מעוצבות כחתן וכלה שניתן לטמון בהם שוקולדים טובים, מתנות אלה מתאימות עבור אירוע קלאסי רומנטי המעוצב בגוונים של וורוד, לבן שחור ואדום.

מתנות על פי חגי ישראל

רבים הזוגות המתחתנים בחודשים של חגי ישראל: בוחרים בשי המתאים לחג, בכך למשל אפשר לבחור סביבונים מעוצבים עם שמות בני הזוג בחג החנוכה, בראש השנה רבים מעניקים לאורחים צנצנת דבש, ובפורים כיף לחלק מסכות מדליקות עבור שלב הריקודים. בחנויות מתנות לאירועים: יש מגוון רחב של מתנות לחגים.

מתנות מקוריות לחתונה

אם אתם רוצים להיות מקוריים ומשעשעים, תוכלו לבחור מוצרים שונים לחתונה שיהיו גם מתנה מדליקה, בכך אפשר לבחור מארז מסטיקים עם השמות שלכם ועם תאריך החתונה שניתן לחלק במהלך החגיגה. בחתונות קיץ שמתקיימות בצהריים רבים מעניקים בכניסה משקפי שמש מגניבות בצבעים משוגעים. עוד אפשר להכין פתקים עם משפטים מצחיקים על אהבה ולטמון אותם בתוך קופסאות חתן כלה (קופסאות מעוצבות ומשעשות שהכלה בשמלת כתפיות פרחונית והחתן עם פפיון שחור). ואפילו לחלק כפכפים זוהרים לשלב הריקודים הסוערים על הרחבה.

  מתנות טבעיות

מי שמארגן חתונה בטבע ורוצה להדגיש את האווירה הטבעית או הכפרית: יוכל לבחור עציצים לאירועים – לרוב עציצי תבלין שיונחו על השולחנות ויספקו מתנה כיפית ושימושית.
כיום אפשר להזמין עציצי תבלין קטנים מעוצבים בתוך עציץ עטוף בבד יוטה או בשקית איכותית חומה. העציצים יקשטו את השולחנות (מה שיחסוך לכם כסף בעיצוב האירוע) ויספקו מתנה כיפית שתצמח לאחר החתונה בביתם של האורחים.

מתנות מפנקות

מי שירצה לפנק את האורחים, יוכל להעניק בתחילת האירוע מניפות צבעוניות עם שמות החתן והכלה.
עוד אפשר להכין עמדת ריענון לחתונות קיץ עם תיקי רשת לבנים שניתן למלא במוצרי טיפוח חד פעמיים.

חשוב לדעת!

מתנות לאורחים מהוות מזכרת כיפית מהאירוע והן גם מסמלות את הכרת התודה שלכם. מרבית המוצרים שניתן לרכוש און ליין, יסייעו גם לעצב ולקשט את האירוע ובכך לחסוך משמעותית בעיצוב המרחב ועיצוב השולחנות. לכן רבים בוחרים מגוון חפצים יפים ומעוצבים לחתונה.

אולי יעניין אותך גם: