27 דצמ - אירוע קידום מכירות – ממציאת לוקיישן ועד מתנות לאורחים
הדרך היעילה לחשוף לקוחות פוטנציאליים בפני המוצר או השירות שלכם היא להפיק אירוע קידום מכירות. אירוע במהלכו הלקוח יפגוש את המוצר או יחווה את השירות ויתרשם ממה שיש לכם להציע עבורו.
ניתן לקיים את האירוע בזמן השקת קולקציה או ליזום אירוע ללקוחות נבחרים כאות תודה על הנאמנות שלהם ובהזדמנות זו להכיר להם את “הדור החדש” של שירותי או מוצרי החברה.
בהפקת אירוע מסוג זה חשוב להשקיע מחשבה בבחירת המקום המיועד לחגיגה דרך התוכנית האמנותית, הקייטרינג וכמובן המזכרות המעוצבות שהלקוח יקבל מתנה.
אם הנכם שוקלים לקיים אירוע מסוג זה, יש לנו מספר טיפים עבורכם לתכנון נכון וביצוע מוצלח.
מציאת מקום ייחודי לאירוע חלומי
המקום בו תקיימו את האירוע ישפיע על האווירה ועל אופי האירוע. נסו לבחור מקום שמשדר יוקרה, בעיצוב אלגנטי מרשים המכבד את המעמד של אירוע קידום מכירות. מומלץ באולם אירועים המתמחה באירועי השקה באזור המרכז בעיר גדולה הקרובה לערוצי התחבורה הראשיים כך שיהיה קל להגיע ולחנות. התייחסו למאפיינים שונים של האולם כמו למשל, מערכת טכנולוגית מתקדמת להקרנת מצגות או מערכת סאונד ואפקטים של תאורה במיוחד אם יש לכם תכנית אמנותית. התשתית הטכנולוגית חשובה במיוחד לאירוע קד”מ בהשקת ובחשיפת המוצר בדרך מפתיעה ומקורית בין אם בהקרנת סרטון תדמיתי או הופעת אורח שנלווית לאירוע.
אין אירוע בלי תכנית אמנותית
הפעילות היא זו שתייצר את הקשר הרגשי בין הלקוח למוצר או לשירות ולכן, חשוב שהיא תתאים למה שלשמו התכנסתם עם לקוחותיכם. למשל, כאשר מדובר במוצר מזון אפשר ליזום סדנאות בישול או אם מדובר בהשקת רכב ניתן לאפשר לאורחים לחוות דרך סימולטור מעניין את חוויית הנהיגה מבלי לזוז מהאולם או להוציא כל פעם אורח נבחר לנהיגת מבחן מחוץ לגבולות האולם.
גבשו מראש את זרימת האירוע משלב קבלת הפנים בה אולי יחכו ללקוחות דיילים ודיילות עם מתנות או הסבר מעניין על המוצר דרך הגרלה או תחרות שיתקיימו במהלך האירוע במטרה לפרגן ללקוחות ועד השלב המסיים של האירוע – הסעודה ופיזור הלקוחות עם מתנה ביד.
גסטרונומיה במקום הראשון
אפילו אם המוצר או השירות שלכם אינו קולינרי במהותו, חשוב להשקיע בחוויה הקולינרית של האורחים. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההנאה מכל אירוע וגם באירוע קידום מכירות כדאי לשים דגש על מקום שמציע לכם את שף הבית שיוכל לסייע לכם בגיבוש תפריט מנצח. הקפידו על מקום ששם דגש על חומרי גלם משובחים ויכול להציע עבורכם מבחר מנות לבחירה לפי אופי האירוע ובמועד בו הוא מתקיים. למשל, מאכלים באוריינטציה חורפית לעומת קייצית, מתאבנים ופינגר פוד ועד סעודה מלכותית למוזמנים וקינוחים המוגשים בדרכים יצירתיות.
מזכרת יוקרתית מהאירוע
המתנה שהאורחים יקבלו בסיום האירוע היא זו שתזכיר להם את החוויה של האירוע עצמו ולכן, דורשת מחשבה והשקעה. ניתן להזמין מראש מתנות ממותגות עם הלוגו של החברה או בגוונים בהשראת השפה הוויזואלית המלווה את המוצר או המותג מדפי ממו מקסימים ועד אריזות פינוק ממתכת עם מתוקים או כל מוצר אחר לפי סוג האירוע ואפילו המועד (למשל, ערכת חורף מיוחדת).
אפשר להגיש לאורחים את המתנה בדרך מיוחדת ומפתיעה בתוך שקית או תיק יפה או מתנה שתחכה להם על הכיסא כאשר הם יקבלו הדרכה היכן כל אחד יושב בשלב הסעודה וכדומה.
החליטו מראש אם מדובר באירוע גדול או אירוע בוטיק ועצבו אותו בהתאם מבחירת האולם הנבחר, התכנים האמנותיים ועד המזכרת המיוחדת.