16 נוב - טיפים חשובים לעיצוב אריזות ומתנות בעזרת מוצרי דפוס ממותגים
אומרים ‘אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בתוכו’, אבל מה לעשות שכולנו ‘קונים עם העיניים’ ושכולנו אוהבים כשהאריזה יפה. גודל של אריזה, מיתוג ועיצוב, כל אלו משפיעים על האופן בו נרגיש כאשר נפתח את המתנה בסופו של דבר. איך תבחרו את האריזה הכי נכונה ומה חשוב לזכור, כל אלו במאמר הבא.
הכל מתחיל בתוכן
יש כל כך הרבה אפשרויות עבור אריזות מתנה והרבה פעמים האפשרויות הרבות יכולות להיות מבלבלות. לכן חשוב קודם כל להתחיל מהדבר אותו אתם מעוניינים לארוז. אם זה ספר הכיוון של העטיפה יהיה אחד בעוד אם מדובר על משלוח של אוכל, הכיוון יהיה שונה. אל תשכחו כמובן לבחור את סוג העטיפה בהתאם למוצר, כלומר, לבחור עטיפה שתגן על המוצר ותשמור עליו לאורך הדרך. אם מדובר על עטיפה עבור כלי רגיש, אולי נבחר דווקא בעטיפה קשיחה, בעוד אם אנחנו מדברים על ספר, העטיפה יכולה להיות יותר דקה ומאווררת.
הצבע נותן את הטעם
איזה צבע נבחר לעטיפה, אולי נבחר בצבעים בולטים וחזקים שיוצרים התלהבות, אולי נבחר בצבעים עדינים שמשרים תחושה של עדינות ושקט? כאמור, הבחירה של הצבעים היא בחירה שמתכתבת עם המוצר בראש ובראשונה. דעו כי הרבה פעמים בחירה של צבעים היא בחירה של האסוסיאציה שעולה למראה צבע מסוים. לצורך העניין, אדום עם לבן נותן תחושה של חג מולד בשלג הרבה פעמים, בגלל הקשר המידי שהראש עושה לסנטה קלאוס. בחירה של צבע צהוב למשל תתן לנו תחושה של קיץ הרבה פעמים בגלל צבעי השמש. לכן, ההמלצה היא לא סתם לבחור צבע על פי הטעם, למרות שזה בהחלט תהליך חשוב. אלא לייצר רשימה של אסוסיאציות שיתנו לכם איזה כיוון אליו הייתם מעוניינים ללכת.
הגודל כן קובע
גודל האריזה הוא חשוב והוא נותן שני מענים. הראשון הוא מענה טכני, קופסא גדולה יכולה להגן על מה שנמצא בפנים במידה ואנחנו מצרפים חומרים שיגנו על הפריט בתוך הקופסא. גודל אריזה גם נותן לנו תחושה של עושר או של אכזבה. הרבה פעמים הפרופורציה הנכונה תהיה של קופסא גדולה במעט מהגודל של הפריט. אם אתם מרגישים שהאריזה לא ‘מרשימה’ מספיק, תמיד בחירה של צבע משלים, בזהב, כסף או עם עיטור מיוחד יכולה לתת מענה לתחושות הללו.
בחירה של הכיתוב צריכה להיעשות עם מקצוענים
הבחירה של המשפט הכתוב יכולה להיות שלכם, אבל הכי טוב זה לשבת עם מי שכבר עשו את ההחלטות הללו הרבה פעמים. הגופן בו אתם משתמשים כמו גם הגודל של האותיות זו בחירה שיש לעשות לאור התוצאה שתתקבל בסוף, מה שלעין בלתי מקצועית קשה לראות לכתחילה. לכן, תמיד טוב לערב בבחירה של המילה הכתובה את אנשי המקצוע שמבינים בכך ונותנים שירותי הדפסת מוצרים ממותגים איכותיים.
אנחנו כאן כדי לעזור לכם
אתם לא יכולים לדעת לכתחילה מה תהיה איכות התוצאה בסוף. זו המשימה שלנו. אנחנו נשמח לעזור לכם ולתת לכם את הכלים שיתנו לכם פרספקטיבה ויאפשרו לכם להבין מה יהיו הבחירות הטובות ביותר עבורכם ועבור האריזה שלכם.