26 יונ - איך לערוך אירוע קידום מכירות מוצלח?
עריכה של אירוע קידום מכירות מוצלח הינו שילוב בין הכנה מוקדמת, עבודה קשה ולא מעט יצירתיות. בעולם שבו מרבית הקהל מגיע ציני לכל פגישה ועושה שיעורי בית לפני שהוא נכנס לכל אירוע, אתם צריכים לוותר על השיווק הישן ולהציג את המוצר שלכם בצורה המושלמת. החל מטכניקות ללכוד את תשומת ליבו של הקהל כבר מהשנייה הראשונה ועד לשימוש נכון בתאורה – הנה כל הדרכים לערוך אירוע מכירות מוצלח.
תרשימו אותם כבר מהרגע הראשון
בחרו גן אירועים יוקרתי בתל אביב ומתגו את כל האקססוריז שנמצאים על השולחן – כי אין סיכוי שני לרושם ראשוני. השתדלו לערוך אירועים מושקעים אשר יבססו את המותג שלכם כשם הנרדף של השירות שאתם מציעים ולקבע אתכם בזיכרונם של אנשים על ידי שימוש במתנות אישיות שילוו אותם ישירות לביתם. אלו לא חייבים להיות האקססוריז הכי יקרים, אך הם בהחלט יהיו יותר אפקטיביים מכל כרטיס ביקור.
תשאירו טעם של עוד
אל תנסו לדחוף את המוצר שלכם כבר מהרגע הראשון והקפידו על יצירה של אווירה נעימה אשר תגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לצאת עם טעם של עוד. רבים טועים לחשוב שהאירוע הצליח או נכשל על סמך כמות ההזמנות בסופו, כשלמעשה מה שבאמת חשוב אלו שיחות הטלפון שיגיעו יומיים או שלושה לאחר המצגת האחרונה. שיחות אלו יהיו הרבה יותר ממוקדות מטרה ויגיעו מלקוחות אשר הספיקו להחליט באופן סופי בביתם, כך שבדרך כלל הם לא יהיו שיחות התעניינות אלא שיחות של מכירה.
השתמשו בפנים מוכרות
גם אם השירות שלכם הוא הטוב ביותר או שההצעה שלכם היא הזולה בשוק, אם אתם רוצים לקבל את מלוא תשומת הלב של הקהל שלכם כבר מהרגע הראשון – אל תהססו להשתמש בפנים מוכרות. בשוק הישראלי קיימים מגוון של מגישים ומנחים אשר ישדרגו לכם את האירוע ויספקו את הרושם היוקרתי כבר מהשנייה הראשונה. כדאי לבדוק את החתך הסוציו-אקונומי של קהל היעד ולבחור בפרזנטור אשר נמצא חביב ומוכר על ידם.
השקיעו בפרזנטציה איכותית
פרזנטציה איכותית נחשבת ללב של כל אירוע מכירות מומלץ, אבל אנשים שוכחים שמרבית הלקוחות מזמן לא מתרגשים ממצגת פוואר פוינט מושקעת. מומלץ לספק הסבר מפורט (ולא לפחד לשלב ווידאו או פעילות אינטראקטיבית) אודות היתרונות של המוצר או השירות שלכם על פני המתחרים שלכם. היתרון שלכם עשוי להיות: איכות, שירות או מחיר נמוך. ברגע שתספקו את אחד מהיתרונות האלו עבור הלקוחות שלכם – אתם תוכלו לדעת בוודאות שצלחתם כל התנגדות ראשונית.
ספקו פתרון לבעיה
אנשים לא רוצים לקנות שירות, אנשים רוצים לקנות חוויה. כמעט כל איש קידום מכירות מכיר את המשפט הזה אך רק מעטים נוטים לבצע אותו בזמן המכירה. נסו לדבר על הצרכים שלהם וכיצד השירות שלכם עשוי לפתור אותו ולהעניק להם שקט נפשי. אל תשתמשו במילים גבוהות או תבטיחו דברים שאתם לא יכולים לקיים אלא התרכזו בקשיים שהמוצר שלכם עשוי לפתור. השתמשו באחד מהמארזים שלנו כדי לדמות פתרון הוליסטי והתחילו עם הדגמה קטנה שתכניס את האורחים ישירות לריכוז המתאים.
השקיעו בתאורה
תאורה מייצרת אווירה ואווירה מייצרת מכירה. שימוש במגוון של טכניקות תאורה ויצירה של אווירה מזמינה הן הדרכים הטובות ביותר לערוך אירוע מכירות מוצלח. השתמשו במיקור חוץ עבור שירותי התאורה ובדקו אם לחברה יש ניסיון בהפעלה של אירועים דומים. הקפידו על סוג הזרקורים בעמדת הדובר וצרו אינטימיות בינו לבין הקהל.
רוצים להפוך את האירוע מכירות שלכם למוצלח יותר? קיראו את המאמרים הנוספים בנושא:
- לימדו מהי בחירה נכונה של מוצרי קידום מכירות
- לתת מהלב – מתנות שגם תורמות לקהילה
- לוחות שנה בעיצובים אישיים