בקניית מוצרים לבניה עצמית מעל 450 ₪ מקטגוריית "פרטי", משלוח במתנה*!
מתנות ממותגות

15 ינו - מתנות ממותגות לאירועים פורמליים

לא פעם אנו מוצאים את עצמנו בכל מיני אירועים עסקיים כגון :ערבי גיבוש מהעבודה,

אירוע עסקי, השקה של מוצר חדש ועוד. שימוש במתנות לכנסים מאפשרת לכם

לגעת בקהל רחב ולמנף את האירוע העסקי בהטבעת חותם אמיתי של המותג שלכם.

 

למה חשוב לתת מתנות בכנסים ותערוכות

 ברמת המאקרו, חשוב להבין כי מתנות לכנסים ותערוכות נועדו על מנת לקדם שיווק

ומכירות עבור עסקים. ברמת המיקרו, המתנות נותנות ללקוחות תחושה שדאגנו להם

ומקרבת אותם אלינו ברמה הרגשית.

 

זמני חלוקת מתנות לכנסים

ברוב המקרים, זמני חלוקת המתנות תשתנה בהתאם ללוח הזמנים של הכנס. ישנה

אפשרות לחלק את המתנות בתחילתו של האירוע ובכך לנצל את העובדה שהמשתתפים

עדיין ערניים וממוקדים. אפשרות נוספת היא לחלק את המתנות הממותגות בסיום האירוע

ובכך להשאיר זיכרון מתוק שיחקוק את המותג שלכם בזיכרון המשתתפים בכנס/תערוכה.

 

מתנות מומלצות לכנסים ותערוכות

מתנה מומלצת לכנס היא מתנה שמתאימה לאופי האירוע ודוגמא טובה לכך היא

באירועים וכנסים של חברות היי טק אשר בהם נוכל להבחין במגוון רחב של גאדג’טים

או מוצרים טכנולוגיים ממותגים שמתאימים מאוד לאווירת הכנס.

כאשר מדובר בכנס כללי עם קהל יעד מגוון נוכל להשתמש במתנות קטנות ושימושיות כגון

אריזות ריבוע במיתוג אישי, מארזי מתכת ממו, ערכת חורף מפנקת, חמסה בעבודת יד ועוד.

 

חשוב מאוד כי המתנות ידעו להתכתב בצורה מושלמת עם המסר אותו אתם מנסים להעביר

ללקוחות. ככל  שתביאו את כל הרגש שלכם בצורה שלמה יותר אל תוך המתנות, כך הסיכוי

שתצליחו רב יותר.

 

מטרות המתנות באירועים הללו

  • מיתוג מיתוג ועוד קצת מיתוג

כנסים ותערוכות הם דרך מצוינת למתג אתכם כמומחים בתחומכם וזאת בשל קהל היעד

הכל כך ממוקד ואטרקטיבי.

  • חיזוק קשרים בין אישיים

מחקרים מראים כי מתנות גורמות לרגשות של אהבה ואמפתיה של המקבל כלפי האדם

הנותן ולכן המוצרים הממותגים הללו הם גם הזדמנות מצוינות לחיזוקי קשרים עם ספקים

משקיעים ולקוחות. חיזוק קשרים זה יעזור לנו מאוד בעתיד בשיתופי פעולה פוטנציאלים

ואף בלקוחות שיופנו אלינו דרך אותם שותפים עסקיי.

 

  • לבלוט מעל האחרים

לעתים בכנסים ותערוכות נמצאים גם הקולגות העסקיים שלנו ולכן בבחירת מתנות נכונה,

נוכל בקלות ליצור את הבידול מן האחרים ובכך “לנצח” את הכנס מבחינת החותם הסופי

שיישאר אצל המשתתפים. לעתים בשוק הרחב קשה ליצור בידול משמעותי וזה מדהים איך

בבחירה נכונה של מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות ניתן ליצור אפקט כל כך אדיר ברמה המיתוגית.

 

שקיות ממותגות לכנסים ותערוכות

עוד פתרון מעולה לכנסים ותערוכות הוא חלוקת שימוש בשקיות ממותגות.

שקיות עם לוגו מכילות שטח פרסומי רב ואותו ניתן לנצל בחוכמה בעת חלוקת

שקיות אלו בכנסים ותערוכות. חשוב לציין כי באירועים אלו, המשתתפים לרוב

מקבלים חומר עיוני רב ולכן שקיות ממותגות מאוד שימושיות דווקא כאשר מחלקים

אותם בתחילת הכנס(זוכרים שדיברנו על משמעות זמני החלוקה?).

פתרון של צורך שפותר בעיה ללקוחות תמיד חוקקת בזכורנם את האדם שעזר להם

לפתור את הבעיה ופה נמצאת העוצמה של שימוש בשקיות/תיקי אלבד ממותגים לכנסים

ותערוכות.

 

לסיכום

מישהו עשיר אמר לי פעם ש”מזל = הזדמנות פוגשת מוכנות” ולכן אין ספק שצריך לדעת

לנצל הזדמנויות מדהימות כגון כנסים ותערוכות על מנת לחזק את המיתוג של העסק.

'נס (קפה) גדול יהיה פה'- מארז קוסטרים - מתנה לחנוכה

06 ינו – מוצרי פרסום למיתוג העסק – כך תעשו זאת נכון.

התחלתם כעסק קטן עם הרבה נחישות. עם הזמן ובאמצעות

כמה מכירות אגרסיביות פרויקטים מוצלחים הצלחתם אף לגדול ולהפוך את עצמכם

לעסק די רציני שמחזיק כמה עובדים חרוצים. אבל משהו עדיין חסר, אתם עדיין מרגישים

שהדברים לא קורים מעצמם ולא הגעתם למצב שאנשים שמים אתכם כמומחים בתחומכם,

בקיצור.. אין לכם מיתוג מספיק טוב! על מיתוג העסק אפשר לדבר ימים כלילות, אך במאמר

הבא נתמקד באחת הדרכים הבסיסיות והאפקטיביות ביותר לקידום העסק  – מיתוג עסקי.

 

 

למה מוצרי פרסום הם דרך אידיאלית למיתוג העסק

 

מוצרי פרסום הם דרך אפקטיבית ויעילה למיתוג העסק בדרך שאינה דוחפת

ללקוחות פרסומות מטרידות. בדרך כלל, מיתוג מסוג זה יעשה באמצעות מתנות

ממותגות, מוצרי קד”מ בכנסים ותערוכות, מתנות לעובדים וכו’. בשונה מפרסום במדיה הדיגיטלית או הטלוויזיה, שיטת המיתוג דרך מוצרי פרסום נחשבת לזולה

יותר ולכן היא מתאימה מאוד גם לבעלי הקטנים והבינוניים.

 

כיצד מוצרי פרסום תורמים לתהליך המיתוג ?

 

מוצרי קידום ומכירות או מוצרי פרסום ידועים באפקט הגדול שלהם ולכן, חברות אשר

מעניקות מתנות ללקוחות או לעובדים מודעות לכוח הטמון באקט מיתוגי זה. מתנות

ללקוחות מעוררים רגש סנטימנטלי ואת תחושת המחויבות שלהם כלפינו. גם רגשות

של אמון וחיבה כלפינו יתעורר אצלם באופן לא מודע. גם מוצרי פרסום עבור העובדים

משפרים את תהליך המיתוג מהסיבה הפשוטה שהעובדים שלנו הם הפנים שלנו ואת

מה התחושות האמיתיות שלהם לגבי איכות השירות והמוצרים הם גם יספרו לקרובים שלהם.

 

סוגי מוצרים ממותגים לפרסום

את סוגי המוצרים הממותגים לפרסום ניתן לחלק לפי צורך השימוש בהם.

 

מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות

 

מתנות לכנסים ותערוכות תורמות להגברת הקשר עם הלקוחות/הספקים והפצת

מוצרי אלו משאירה חותם אצל הלקוחות שלנו לזמן רב. מתנה אישית למשתתפים

בכנס יכולה להשאיר את המיתוג שלכם אצלם בבית להרבה מאוד זמן. חשוב לדעת

כיצד להתאים את המתנות הנכונות כך שמצד אחד העובדים ימצאו בהם עניין ובאותה

נשימה הן גם יתאימו לנופך העסקי שלכם .

 

מתנות לעובדים

 

מתנות לעובדים ניתנים במועדים מוגדרים מראש(ימי הולדת, חגים וכו’) או באירוע ספציפי

וחד פעמי(עובד מצטיין, עובד שעזב וכו’). למתנות עבור העובדים יש ערך חשוב מאוד מכיוון

מוצרי פרסום לבית ולמשרד

 

שכל אחד אוהב לקבל מתנות ולהרגיש אהוב אך יתרה מכך, יש להם גם ערך מיתוגי רב מכיוון

שאת הרגש שהעובדים חווים בעבודה הם ישתפו עם הקרובים להם ולכן, ככל שהרושם יהיה טוב

יותר, כך גם חוות הדעת עליכם בסביבה תהיה טובה יותר.

סוג זה של מוצרי פרסום, מתקשר בעיקר למוצרים אשר ניתן למצוא אותם בעיקר בבית

או במשרד. מוצרים כגון עטים ממותגים, פד ממותג לעכבר, יומנים ומחברות ממותגות, מוצרים

לשולחן המנהל וכו’. ניתן לבחור צבעים מסוימים ובהם למתג את העטים וכל מוצרי המדף שלנו

בדיוק כמו שעושים בנק בבנקים ובחברות הגדולות. את המוצרים הללו ניתן לחלק גם כמתנות

ללקוחות ובכך לחזק קשרים בין אישיים, ליצור אמון וקשרים עסקיים חדשים .

 

 

התאמת מוצרי הפרסום לסוג העסק  

אם אנחנו רוצים לקבל אפקט אמיתי מהדפסה על מוצרי פרסום, חשוב שנדע להתאים

את המוצרים לאופי העסק שלנו. לדוגמא: חברת תוכנה תשקיע בגאדג’טים ממותגים,

חברה שמשתמשת במוצרים אקולוגיים תחשוב על מוצרים ירוקים ממותגים וכו’.

התאמה נכונה של מוצרים לסוג העסק תגרום למיתוג להפוך לעוצמתי ויעיל הרבה יותר .

 

לסיכום

בחירת מוצרי פרסום לעסק איננה עניין של מה בכך, יש לדעת ואף להיוועץ עם חברה מקצועית

לייצור מוצרי קד”מ ומתנות ולהחליט איזו אסטרטגיה מתאימה ביותר לעסק שלכם, הן מבחינת

התקציב והן מבחינת החזון המיתוגי שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם: