ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210

02 ספט - איך להפוך אירוע קטן לזיכרון בלתי נשכח


כשאתם מתכננים אירוע קטן כמו יום נישואין, יום הולדת לבת הזוג, או מסיבה לרגל הולדת התינוקת, ואתם מקווים שהאירוע יהיה מרגש ובלתי נשכח – מה שעלול להשפיע על הצלחת האירוע אלה הפרטים הקטנים. מתכנני אירועים מיומנים עשויים לנסות להשפיע ולדחוף אתכם לעבר הצעות חדשות, יפות ומדהימות ביותר עבור האורחים שלכם, גם אם אתם חשבתם על משהו די צנוע. אבל לא תמיד רצוי להתפתות לפיתויים יותר מדי גרנדיוזיים שאם לא תיישמו אותם נכון, הם עלולים דווקא לפגוע באירוע שלכם ולא לשפר אותו.

מתנות – הן לכלת השמחה והן לאורחים

התחילו בשני הדברים החשובים ביותר, ושניהם קשורים למתנות. מצד אחד מתנה לכלת השמחה ומצד שני מתנה לאורחים. ברוב המקרים כנראה שתרצו להעניק שרשרת זהב או סט תכשיטים לאישה או לנערה החוגגת, לכבודה אתם עורכים את האירוע. וכדי למצוא מבחר של תכשיטי זהב לאישה, למה לא לגלוש במחשב ולשוטט באתר למכירת תכשיטים מעוצבים להפליא שעשויים מחומרים איכותיים, ולבחור את המתנה המתאימה ביותר.

כאמור, בטח תרצו לפנק גם את האורחים שלכם ולהעניק לכל אחד מתנה מיוחדת ויפה שייקחו איתם כמזכרת נחמדה מהאירוע המרגש שלכם. גם כאן תוכלו למצוא את כל מבוקשכם בלחיצה על עכבר המחשב. הנה כמה דוגמאות למזכרות לאירועים לאורחים:

  • מזכרת לב מתכת יוקרתי באדום או בזהב
  • קופסא עגולה יוקרתית בבורדו
  • מזכרת לב מתכת יוקרתי בסגול
  • קופסא עגולה יוקרתית בזהב, בתכלת או בסגול

האריזות המעוצבות הללו עטופות בסרטי סאטן, עשויות בעבודת יד הכוללת שזירה מוקפדת של פרחי נייר מהודרים. כל קופסא שכזו תוכלו למלא בסוכריות, שוקולדים, שקדים וכדומה.

הנקודות הקטנות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

  1. ההגעה – לעתים קרובות מדי ההגעה היא נקודת המפגש הראשונה של האורח עם האירוע. לא משנה באיזה מקום תערכו את האירוע חשוב לבדוק ולתאם את אזור החנייה לאורחים. אחרי הכול אתם לא רוצים שהאורחים יסתובבו שעות ברחובות כדי לחפש חניה. זו לא הדרך המועדפת להתחיל בה את הערב.
  2. צ׳ק אין – למרבה המזל חלפו עברו הימים בהם ערכנו רשימות בטבלאות נייר, והיום עומד לרשותנו כלי הרישום המקוון. אין דבר יותר מעצבן מאשר לעמוד בפתח ולחפש את כרטיס ההושבה שלכם. ואם אתם מחפשים מתנדבים שיעזרו לכם בכך, תשכחו מזה. תנו לחברים ולבני המשפחה ליהנות מהאירוע, ובקשו את עזרת אנשי המקצוע שיעשו את העבודה במהירות וביעילות. זירוז התהליך יאפשר לכול אורח להתחיל את המסיבה ברגל ימין.
  3. עם כוסית משקה ביד – אל תסבכו את הדברים והקלו על האורחים שלכם. דאגו לכך שיקבלו כוס שתיה מיד עם ההגעה ותראו אורחים שמחים. הגשה של בירה, יין, שמפניה ומשקאות שאינם אלכוהוליים, עוזרת לשרת הרבה אורחים במהירות ומורידה את הלחץ המופעל על אנשי הבר. הוסיפו כמה תחנות משקה ניידות למשך השעה הראשונה, כדי למנוע היווצרות של צווארי בקבוק, והמסיבה שלכם תתחיל נהדר.
  4. מגוון של מאכלים ונקודות שירות – כעת, כשהאורחים שלכם שמחים עם משקה ביד, הם ירצו משהו לאכול. ומי רוצה לחכות זמן רב כדי לנשנש משהו? ניתן להקל על כך על ידי הקפדה על שפע של תחנות מזון המפוזרים בשטח האירוע. כדי לקחת את העניין צעד אחד קדימה, הציעו בכול תחנה מאכלים שונים, כדי לגרום לאורחים לחקור את כל מרחבי המסיבה. אף אחד לא רוצה לראות כל הערב רק את אותן אפשרויות.
  5. חדרי שירותים נקיים – אין משהו שיכול להרוס אירוע נהדר מהר יותר, מחדרי שירותים מרושלים. הכנסת פרחים טריים ושכירת עובדים שישמרו על מלאי אספקה של ציוד טואלט, יאפשרו לכם להפוך גם את השירותים הפחות מוצלחים לאזור שמעניק לאורחים חוויה חיובית.
  6. שעת הסיום – האמת היא שכמעט כל מי שעובד במסיבה שלכם יציץ בשעון ויגיד לעצמו ״וואו, רק עוד שעה אחת״. לאורחים אין שעון פנימי כזה וגם לא צריך להיות. השעה האחרונה של המסיבה צריכה להיות כייפית באותה מידה כמו השעה הראשונה, בעיקר אם אתם בוחרים להעניק בזמן זה גם את המתנות שהכנתם לאורחים.

האם יצא לכם להיות באירוע שבו תחנות האכילה והשתייה החלו להיעלם בדיוק ברגע שבו המסיבה התחילה להתלהט? לכן, קבעו מבעוד מועד עם צוות הקייטרינג את שעת הסיום. זה יתרום לתחושה טובה יותר כשהמסיבה תגיע לסיומה.

אולי יעניין אתכם גם?