06 ינו - מוצרי פרסום למיתוג העסק – כך תעשו זאת נכון.
התחלתם כעסק קטן עם הרבה נחישות. עם הזמן ובאמצעות
כמה מכירות אגרסיביות פרויקטים מוצלחים הצלחתם אף לגדול ולהפוך את עצמכם
לעסק די רציני שמחזיק כמה עובדים חרוצים. אבל משהו עדיין חסר, אתם עדיין מרגישים
שהדברים לא קורים מעצמם ולא הגעתם למצב שאנשים שמים אתכם כמומחים בתחומכם,
בקיצור.. אין לכם מיתוג מספיק טוב! על מיתוג העסק אפשר לדבר ימים כלילות, אך במאמר
הבא נתמקד באחת הדרכים הבסיסיות והאפקטיביות ביותר לקידום העסק – מיתוג עסקי.
למה מוצרי פרסום הם דרך אידיאלית למיתוג העסק
מוצרי פרסום הם דרך אפקטיבית ויעילה למיתוג העסק בדרך שאינה דוחפת
ללקוחות פרסומות מטרידות. בדרך כלל, מיתוג מסוג זה יעשה באמצעות מתנות
ממותגות, מוצרי קד”מ בכנסים ותערוכות, מתנות לעובדים וכו’. בשונה מפרסום במדיה הדיגיטלית או הטלוויזיה, שיטת המיתוג דרך מוצרי פרסום נחשבת לזולה
יותר ולכן היא מתאימה מאוד גם לבעלי הקטנים והבינוניים.
כיצד מוצרי פרסום תורמים לתהליך המיתוג ?
מוצרי קידום ומכירות או מוצרי פרסום ידועים באפקט הגדול שלהם ולכן, חברות אשר
מעניקות מתנות ללקוחות או לעובדים מודעות לכוח הטמון באקט מיתוגי זה. מתנות
ללקוחות מעוררים רגש סנטימנטלי ואת תחושת המחויבות שלהם כלפינו. גם רגשות
של אמון וחיבה כלפינו יתעורר אצלם באופן לא מודע. גם מוצרי פרסום עבור העובדים
משפרים את תהליך המיתוג מהסיבה הפשוטה שהעובדים שלנו הם הפנים שלנו ואת
מה התחושות האמיתיות שלהם לגבי איכות השירות והמוצרים הם גם יספרו לקרובים שלהם.
סוגי מוצרים ממותגים לפרסום
את סוגי המוצרים הממותגים לפרסום ניתן לחלק לפי צורך השימוש בהם.
מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות
מתנות לכנסים ותערוכות תורמות להגברת הקשר עם הלקוחות/הספקים והפצת
מוצרי אלו משאירה חותם אצל הלקוחות שלנו לזמן רב. מתנה אישית למשתתפים
בכנס יכולה להשאיר את המיתוג שלכם אצלם בבית להרבה מאוד זמן. חשוב לדעת
כיצד להתאים את המתנות הנכונות כך שמצד אחד העובדים ימצאו בהם עניין ובאותה
נשימה הן גם יתאימו לנופך העסקי שלכם .
מתנות לעובדים
מתנות לעובדים ניתנים במועדים מוגדרים מראש(ימי הולדת, חגים וכו’) או באירוע ספציפי
וחד פעמי(עובד מצטיין, עובד שעזב וכו’). למתנות עבור העובדים יש ערך חשוב מאוד מכיוון
מוצרי פרסום לבית ולמשרד
שכל אחד אוהב לקבל מתנות ולהרגיש אהוב אך יתרה מכך, יש להם גם ערך מיתוגי רב מכיוון
שאת הרגש שהעובדים חווים בעבודה הם ישתפו עם הקרובים להם ולכן, ככל שהרושם יהיה טוב
יותר, כך גם חוות הדעת עליכם בסביבה תהיה טובה יותר.
סוג זה של מוצרי פרסום, מתקשר בעיקר למוצרים אשר ניתן למצוא אותם בעיקר בבית
או במשרד. מוצרים כגון עטים ממותגים, פד ממותג לעכבר, יומנים ומחברות ממותגות, מוצרים
לשולחן המנהל וכו’. ניתן לבחור צבעים מסוימים ובהם למתג את העטים וכל מוצרי המדף שלנו
בדיוק כמו שעושים בנק בבנקים ובחברות הגדולות. את המוצרים הללו ניתן לחלק גם כמתנות
ללקוחות ובכך לחזק קשרים בין אישיים, ליצור אמון וקשרים עסקיים חדשים .
התאמת מוצרי הפרסום לסוג העסק
אם אנחנו רוצים לקבל אפקט אמיתי מהדפסה על מוצרי פרסום, חשוב שנדע להתאים
את המוצרים לאופי העסק שלנו. לדוגמא: חברת תוכנה תשקיע בגאדג’טים ממותגים,
חברה שמשתמשת במוצרים אקולוגיים תחשוב על מוצרים ירוקים ממותגים וכו’.
התאמה נכונה של מוצרים לסוג העסק תגרום למיתוג להפוך לעוצמתי ויעיל הרבה יותר .
לסיכום
בחירת מוצרי פרסום לעסק איננה עניין של מה בכך, יש לדעת ואף להיוועץ עם חברה מקצועית
לייצור מוצרי קד”מ ומתנות ולהחליט איזו אסטרטגיה מתאימה ביותר לעסק שלכם, הן מבחינת
התקציב והן מבחינת החזון המיתוגי שלכם.
אולי יעניין אותך גם:
- איך לבחור מתנות לראש השנה?
- איך לבחור מתנות חג שהעובדים שלך ירצו לשמור לנצח
- לתת מהלב – מתנות לחגים שגם תורמות לקהילה