ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210
מארז רימון - מתנות לראש השנה

15 נוב - מתנות שכיף לקבל במשרד

מתנות לעובדים בחגים או באירועים מיוחדים הן הדרך הטובה ביותר להעלות חיוך על פניהם והדבר המספק ביותר שהמעסיק יכול לעשות בתחום רִווחת העובדים. כיף לקבל מתנות משמחות ממעסיק שמעריך את עובדיו ומוקיר להם תודה, אך כל התהליך – החל בשלבי תכנון האירוע דרך קבלת ההחלטה בדבר סוג המתנות ועד לרכישתן וחלוקתן לעובדים – הוא נעים עוד יותר גם למעסיק וגם לצוות שמסייע לו בכך.

אפשר למצוא רעיונות רבים מיוחדים ומקוריים למתנות לעובדים ובהתאמה לכל תקציב. מומלץ לגשת לתהליך סקרי השוק, הבדיקות, ההשוואות, החיפושים והרכישה כשכבר יש רעיון בסיסי למתנות שיעלו חיוך על פניהם של העובדים. אפשר לקנות מתנות שישמשו את העובדים בחייהם הפרטיים מחוץ לשעות העבודה, ולכך מתאים תקציב גבוה, אפשר לקנות מתנות לשימוש העובדים במשרד בתקציב נמוך יחסית ואפשר לשלב בין שתי האפשרויות אם רוצים בכך.

גם אם תקציב הארגון למתנות אינו גבוה, אך בכל זאת חשוב למעסיק למצוא משהו ראוי, הולם ומכובד שיביע את הערכתו לעובדים, הוא יוכל למצוא מתנות מקסימות בהחלט גם בתקציב נמוך. אז בואו נבדוק אילו מתנות נהדרות ומיוחדות למשרד ישמחו את העובדים יותר מכול.

מתנה נושאת לוגו לחיזוק תחושת השייכות

כדאי שכל מתנה לעובדים בין אם היא קטנה ואישית ובין אם היא גדולה ויוקרתית, תישא את לוגו החברה. מחווה זו תחזק את תחושת השייכות של העובדים לארגון ואת מסירותם. עובד שמקבל מתנה שמוטבע בה סמל הארגון, מרגיש שהמעסיק השקיע בבחירתה וטרח בהשלמתה על הצד הטוב ביותר. חברות המתמחות במתנות לעובדים יכולות להכין מתנות באריזה ייחודית ומפנקת עם לוגו. אפשר לתת לעובדים צנצנות וינטג’ משגעות במיתוג אישי מלאות בסוכריות צבעוניות עם הקדשה מרגשת; תליון חמסה מיוחד בעבודת יד הארוז באריזה יוקרתית וממותגת; ערכת חורף חמימה ומתוקה עם עוגיות נימוחות, תערובות תה צמחים מענגות וצנצנות יפות המכילות אבקת קפה, שוקו או סחלב באריזת לוגו ובקישוט עדין. מתנה הנושאת את שם הארגון ובה הקדשה לעובדים, תתקבל בשמחה ובאהבה ותבטיח את נאמנות העובדים לארגון ואת מסירותם.

פינוקים מיוחדים לחגים

חגים ומועדים הם הזדמנות מצוינת להפתיע את העובדים באריזות מתנה לחג המכילות הפתעות שובות עין ואכילות במוטיבים חגיגיים שיעשירו את אווירת החג. הינה כמה דוגמאות: פחית שוקולדים חגיגית לראש השנה ובה דגי שוקולד גדולים לציון המצווה “שנהיה לראש ולא לזנב”. פחית השוקולדים הזו תגרוף מחמאות רבות מהעובדים ותהפוך למרכז אירוע הרמת הכוסית בארגון; אריזת דמי חנוכה מתוקה ומפנקת ובה קופסה של נרות צבעוניים וסביבונים לילדי העובדים תשמח לא רק את העובדים אלא גם את ילדיהם; מתנה מתוחכמת לכבוד פורים ובה פריט תחפושת שובב, בקבוקון יין למילוי מצוות “עד דלא ידע” וכמה אוזני המן מלאים בשוקולד משובח באדיבות קונדיטור מומחה; מארז פירות יבשים ומתוקים לט”ו בשבט ועוד המון מתנות מיוחדות ומרהיבות לכל אחד מחגי ומועדי ישראל – אלה הם פינוקים מיוחדים שהעובדים תמיד שמחים לקבל.

שולחן מתנות חגיגי

דרך מיוחדת ובלתי נשכחת להעניק את המתנות לעובדים היא להפתיע אותם באירוע מיוחד. לטובת האירוע אפשר להקצות חדר גדול דיו ולסדר אותו כך שיתאים לאירוע המשמח. כדאי להעמיד שולחן גדול למתנות במרכז החדר, לפרוס עליו מפה לבנה וחגיגית ולהניח עליה את כל המתנות בצורה יפה ומושכת. כדי להפוך את אירוע חלוקת המתנות למושלם אפשר להציב שולחן נפרד בפינת החדר עם כיבודים טעימים, משקאות קרים וחמים, קפה מפנק איכותי ומשובח ממכונות קפה לעסקים ופרחים צבעוניים באגרטל יוקרתי להשלמת המראה.

מתנות קטנות להנאות גדולות

אין תחליף לרגע המיוחד והמרגש שבו מוגשת לעובד מתנה לאות הערכה והוקרה. כל מתנה – בין אם היא ניתנת לכבוד החג ובין אם היא מוגשת לעובד סתם כך כי מתחשק – היא הדרך הטובה והמספקת ביותר להעמיק את הקשר בין העובד למעביד ולהבטיח שנים רבות וטובות של עבודה משותפת בהנאה גדולה.