27 יול - מזכרות ממותגות לאירוע עסקי
אירוע עסקי הוא הטיימינג האולטימטיבי לחיזוק קשרים עסקיים עם לקוחות, חשיפת פעילות עסקית, השקת שירות או מוצר ומציאת שיתופי פעולה אסטרטגיים.
הדרך להצלחת אירוע עסקי מתחילה בבחירת הלוקיישן הייחודי שיתאים להכיל את מספר המשתתפים הצפוי ויצור את הרושם המבוקש- באווירה, מערכת תאורה וסאונד.
חלק גדול מהצלחת האירוע קשור לתוכנית האמנותית, למקצועיות של ההפקה, לחוויה הקולינארית וכן למזכרות!
מזכרות ממותגות לאירוע עסקי יכולות להניע לפעולה, לגרום ללקוח או לשותף לזכור את החברה לטובה ולהעביר את המסר השיווקי המועדף.
ניתן להעניק אותן בתחילת האירוע או בסיום החגיגה ובכל מקרה, חשוב שלאירוע שלכם יהיו מזכרות שיישאו את המיתוג האישי של החברה לרבות גוונים המזוהים עם השפה החזותית של האירוע, לוגו החברה וסלוגן או מוטו שעושים הבדל ומפיחים חיים ופרסונליזציה במתנה עצמה.
מה הקונספט של המתנה בשבילכם?
בבחירת מתנות ממותגות לאירוע חשוב שתבחרו את סוג המתנה המועדף עליכם. האם מדובר במתנה לצורך קידום מכירות, כך שתרצו שהיא תחזק את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים ואפילו לקוחות נוטשים או שמדובר בכנס מקצועי בו תרצו לחלק אולי מזכרת שרלבנטית לישיבה בכנס או מתנות ממותגות כחלק מאירוע גיבוש לעובדים להעצמת מערכת היחסים שלהם עם מקום העבודה.
חשבו הן על המומנטום, אופי האירוע וגם על השילוב המנצח בין פרקטיקה ואסתטיקה. למשל, איזה שימוש יכולים העובדים לעשות לאחר האירוע במתנה שהתקבלה כמו קופסת מגירה, קופסה ממותגת עם עט, מארז מתכת ממו, מגש פירות שגם לאחר אכילת הפירות המגש הדקורטיבי עצמו יהיה שימושי במטבח או לצרכי אירוח וכדומה.
ניתן לבחור מתנה גם לפי התזמון של האירוע כמו מארז חורף מפנק לאירוע המתרחש בעונה הקרה או מארז טו בשבט לחגיגת טו בשבט וכן מתנות עם מסר מסוים. לדוגמא, משחקי ילדות כדי לעורר נוסטלגיה או מתנה עם ממתקים להמתיק את החוויה והתחושה בסיום האירוע ולפנק עם מזכרת הביתה.
כיצד למתג את המתנה?
אפשר לבחור מתנות שונות, אבל אין ספק שמה שעושה הבדל וייחוד ומעביר את המסר הוא האריזה עצמה. אינסוף אפשרויות לבחור מתוכן את המארז המשגע והמועדף עליכם: מארז מתכת, מארז מנייר, מארז מזוודה, מארז גדול או קומפקטי שניתן להכניס למגירה או לשאת ביד, גליל עגול להעמיד על השולחן ומעבר לצורניות ולחומר הגלם ממנו עשוי המארז יש לקחת בחשבון את ההתאמה האישית של העיצוב והמיתוג. למשל, הגוונים שמזוהים עם העסק או צבעים שמשדרים תחושה שברצונכם לשדר: רעננות, צמיחה, התחלה חדשה, קצב ואנרגיות תלוי בסוג האירוע ובקהל היעד. אלמנטים שמחממים את הלב, מתקשרים למועד מסוים או לפעילות של החברה והקפדה על סגנון כך שגם המארז עצמו יהיה מתנה למזכרת ולא רק תכולתו.
במידה ומדובר בעריכת אירוע עסקי יוקרתי המשותף למספר גורמים ניתן לחשוב על קומבינציה עיצובית עם הלוגואים של החברות וצבעוניות שמקובלת על כל בתי העסק המעניקים ביחד את המתנה.
החליטו עם צוות המיתוג לפי סוג האירוע, המועד וקהל המשתתפים איזו מתנה תתאים וכמובן התקציב הנתון ישנם מארזים יוקרתיים בעוד אחרים צנועים יותר אך לא פחות מרגשים. חשבו על פתק שתוסיפו עם ברכה אישית ומילים חמות חתומות על ידי מנכ”ל החברה או הבעלים, כך שמעבר למתנה הלקוח, העובדים או השותפים ירגישו את הטאץ’ האישי שרציתם להעביר להם באמצעות המתנה.
חשבו כיצד להעניק להם המתנה: להניח את המארז על כל כיסא או מתחת לכיסא, בתוך שקית ססגונית, למסור על ידי הדיילים באירוע בסיומה של החגיגה וכל דרך אחרת מקורית ומפתיעה.