ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210

12 אוג - רעיונות למתנות למסיבת רווקות

 

ארגון מסיבת רווקות הוא עסק מורכב, אבל מסיבת רווקות מוצלחת היא מסיבה שעולה מעל לכל דימיון החל ממתנות, בבחירת מקום, קייטרינג ושתייה, במשחקים למסיבת רווקות בשביל שהכלה החוגגת לא יירד החיוך לאורך כל האירוע.

רווקה לעוד דקה – מסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא אחד האירועים המרגשים בחיי כל אישה. זהו אירוע שבו היא חוגגת יחד עם חברותיה הקרובות ביותר את המסיבה האחרונה בחיי הרווקות שלה ולמעשה, משנה סטאטוס ונכנסת למעגל הנישואים והחיים המשותפים – לדרך החדשה.  מסיבת הרווקות נשארת כזיכרון חלומי שכולל צחוקים, אהבה וחברות טובות ולא עוד אירוע שנסגר בדרינק על הבר.

מסיבת רווקות מאגדת את כל חברותיה של הכלה שאספה לאורך השנים החל מהילדות, דרך התיכון והצבא ועד לטיולים, לימודים וקריירה – גם אם לא בהכרח מכירות זו את זו, אך לכולן יש מטרה אחת לשמוח ולהיות לצידה ולהנות ביחד איתה את האירוע המיוחד הזה. החוויה של מסיבת רווקות היא ייחודית, היא חוויה בלתי נשכחת שתשמר לעד בזיכרון כתקופה יפה שכייף להיזכר בהמשך החיים.

משחקים למסיבת רווקות

עוד מעט וחברתכם היא רווקה לעוד דקה, וזה בדיוק הזמן לחשוב על משחקים למסיבת רווקות שיוסיפו עוד צבע ושידרגו את מסיבת הרווקות. על מנת לתכנן משחקים למסיבת רווקות ייחודים  כדאי מאוד לחשוב על הדברים הכלה אוהבת בין אם זה דברים לבית, אופנה, בעלי חיים, אוכל או בילוי ובין אם  מדובר בתחביבים שלה וליצור מהם משחקים איכותיים ומקוריים המותאמים במיוחד לכלה.

הכנה של  משחק קלפים עם שאלות של נכון או לא נכון על חייה של הכלה וכל אחת מחברותיה וכאשר מישהי נפסלת לבצע משימה מצחיקה כמו לבצע משימה שאינה קלה לעונה ולראות אם היא תצליח לעמוד בה. גם חידון מי עונה על יותר שאלות על הכלה ולראות מי מכירה אותה טוב יותר.

משחקי שתייה גם הם דרך יצירתית וכייפית שמוסיפה לאווירה קלילה ומהנה, ביר פונג, רולטת צ’ייסרים בין המוכרים ביותר. משחקים ייחודיים עבור הכלה יזכרו  עבורה כזיכרונות יפים ומרגשים עם החברות הכי קרובות.

ולחלק של המתנות

מעבר לחבילות מיתוג, משחקים, רעיונות, גימיקים ואביזרים למסיבת רווקות, איך אפשר שלא לסיים את האירוע עם מתנה או מזכרת אישית וייחודית שמעניקה משמעות של נתינה והערכה. ישנן חנויות רבות וחברות המספקות מגוון של מתנות לאורחים לכל אירוע, מתנות לעובדי המשרד ובכלל לעובדים, מוצרי פרסום וקד”מ ומזכרת ייחודיות לרגעים ששווה לזכור.

חברות רבות מאמינות בצורך הגובר שלנו בלהעניק ולתת, הדחף שמניע אותנו להראות את אהבה שלנו לאורחים וחברים שהגיעו ומכבדים אותנו, גם במסיבת רווקות, מתנות או מזכרות אישיות הן משמחות ברגעים כל כך חשובים וכך, אותן מתנות או מזכרות שנבחר יעידו עד כמה הם חשובים עבורנו. אילו הרגעים השמחים שלנו ולכן גם הזדמנות שלנו להראות להם בחזרה עד כמה אנחנו מוקירים ומעריכים אותם דרך הערך של הנתינה.