ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210
חתונה באביב

15 מאי - מתכננים חתונה באביב – מה חשוב לקחת בחשבון?

כל עונה מעניקה לחתונה את הרוח והסגנון המיוחדים לה – האביב, פרחוני ורבגוני; הקיץ, שטוף אור ושמש; הסתיו, מלנכולי מעט והחורף אינטימי ומכונס יותר.

בחירת החודש שבו תתקיים מסיבת החתונה שלכם יכולה להתבסס גם על העונה האהובה עליכם. ההעדפה יכולה להיות קשורה למזג האוויר הרצוי, לפרחים הזמינים, למיקום האירוע או לנושא העונתי שיעניק את האווירה הנכספת לחתונה שלכם.

תכנון החתונה ידרוש מכם לתת את הדעת לא רק לעונת השנה בה אתם מעדיפים להינשא, אלא גם למיקום האירוע, רשימת האורחים, סוג ההזמנה, בחירת מתנות לאורחים בחתונה, בחירת הקייטרינג והמוסיקה וכן הלאה.

אם אתם מתקשים להחליט מתי לקיים את החתונה, נסו לחשוב על הזיכרון האהוב עליכם, המקום האהוב עליכם, היכן הייתם ברגע הצעת הנישואין, מה הייתה עונת השנה… לא משנה מה תבחרו, אין ספק שיש עונה לכול כלה, וכלה לכול עונה.

מבין עונות החתונה, האביב והקיץ נחשבות לעונות הפופולריות ביותר כי הן מעניקות את מרב האפשרויות לזוג הצעיר.

להתחתן באביב – יתרונות וחסרונות

יתרונות

האביב, משמעותו התחלות חדשות, כך שהוא מעניק רקע מדהים לחתן ולכלה שמתחילים את חייהם המשותפים. חתונות באביב משקפות חיים חדשים, פריחה חדשה וניצנים של פריחה. כך גם אתם תוכלו להציץ יחד בתקווה, לחיים החדשים שמצפים לכם מכאן ואילך.

כשחושבים על עונת השנה הטובה ביותר לחתונה, עונת האביב היא זו שתמיד עולה על הדעת, כי היא מציעה שפע של פרחים. זהו הזמן שבו תוכלו להשיג כמעט כל סוג של פרח וצבע שתרצו לחתונה.

באביב, כמעט אף פעם לא חם מדי או קר מדי כדי ללבוש את השמלה או החליפה המהודרת.

זו גם עונה שבה אפשר להשיג מגוון גדול יותר של ירקות ופירות טריים ולשלב אותם בתפריט.

באביב, אפשר בקלות לערוך את החתונה בחוץ או בפנים, ממש כמו בקיץ. דמיינו חתונה בגינה, או את הצילומים למזכרת של החתונה שלכם שצולמו על רקע ערוגות פרחים צבעוניים. גווני האביב הרכים, ורוד, לבנדר, או גוון צהוב רך, יכולים להיות מושלמים לסידורי הפרחים שלכם כמו גם לשמלות השושבינות.

חסרונות

עונת האביב לא מבטיחה מזג אוויר יציב, ולכן אם אתם מתכננים חתונה בגן אירועים, או אפילו עריכת החופה בגן האולם בחוץ, תצטרכו להכין אלטרנטיבה למקרה שהתחזית תצפה גשם בשבוע שבו יתקיים האירוע.

האביב הוא גם עונת האלרגיות. בעוד שיש הטוענים שגשם בחתונה זה סימן לברכה, אין אמירה כזאת לגבי עיניים מגרדות ואף נוזל.

כשעורכים חתונה בכול עונה שהיא, צריך לקחת בחשבון את הימים שבהם על פי היהדות לא ניתן לערוך חופה וקידושין. אבל, כשרוצים לערוך חתונה באביב צריך לקחת בחשבון את ימי ספירת העומר (הימים שבין חג הפסח לשבועות) שבהם לא ניתן להתחתן על פי ההלכה.

קחו בחשבון גם שיש הבדל בין התאריכים שמחייבים את יוצאי אשכנז ואת עדות המזרח. וקביעת התאריכים האסורים לנישואין, נעשית לפי משפחתו של החתן.