ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210

27 ינו - בחירת מתנה מיוחדת ויעילה ליולדת

בחירת מתנה מיוחדת ליולדת לא כרוכה בהכרח בסיכום מראש עם היולדת, אף שתיאום כזה אינו גורע בהכרח מהאפקט של עצם הענקת מתנה והיתרון שלו הוא בכך שהוא עונה על צורך או רצון ייחודיים ליולדת.

לידה יוצרת בהכרח צרכים בסיסיים רבים של הרך הנולד. מתנה מיוחדת ומועילה עשויה להיות ערכת החתלה, עגלה, מגבת רכה- עוטפת ומלטפת העשויה לשמש גם כביגוד, מנשא לתינוק, ערכת משחות וקרמים לאם ולתינוק ועוד.

מתנה מעידה על תשומת לב. ככל שהיולדת קרובה ויקרה לכם סביר להניח כי תרצו לבחור עבורה מתנה מושקעת. מתנה שאינה מתכלה יכולה להיטבע בחותם אישי, כאשר מצורפת אליה ברכה אישית, כאשר שם התינוק רקום על מוצר הטקסטיל (מצעים, מגבות, כובעים ועוד) כאשר למתנה מצורף, לדוגמה, עט אם תאריך הלידה ועוד.

מתנה איכותית ובטיחותית

כל מתנה המיועדת לתינוק מחייבת משנה זהירות והקפדה יתרה על איכות המוצר ובעיקר על בטיחותו. חשוב שהמרקם יהיה רך וחלק, ללא בליטות וזיזים. חשוב שהמוצר יהיה נעים לעין, צבעוני. כאשר המתנה, רובה ככולה, עשויה מחומרים טבעיים ובטיחותיים, יכולים מעניקי המתנה והמקבלת אותה להיות בטוחים כי לא יימצאו בה פגם ודופי.

מתנה מרשימה היא מתנה שלבד מהמוצרים השימושיים כוללת גם מארז מפנק ובו יין, שוקולד ומיני מתיקה שונים, פירות יבשים וכל אלה עם כרטיס ברכה אישי.

מתנה מהנה וטעימה

רוצים לצאת מהקופסה? אתם יכולים להעניק ליולדת טיפול ספא מפנק ולצרף לו – או ללא קשר עמו- הפתעה טעימה: לזמין לביתה ארוחת שף, הכוללת ממיטב מאכלי מטבחי הגורמה של ארצות שונות – איטליה, תאילנד, צרפת ועוד. שף שיגיע לבית הזוג יכין עבורם ארוחה מושקעת, אשר ודאי תיזכר לא רק כחוויה קולינארית אלא כמתנה מיוחדת ויוצאת דופן בעצם המחשבה על הענקתה ובמימושה.

 אם אתם רוצים להעניק מתנה מתמשכת…

מה דעתכם על סדרת שיעורי יוגה, עיסויי גוף בשיטות שונות? אחרי הלידה כל יולדת זקוקה לפינוק הגוף והנפש ולרגיעתם. מתנה שתיתן מענה לשניהם. בחירת מתנה ליולדת מהסוג המוצע כאן ישאיר את מי שיעניק אותו בזיכרון ובתודעה עוד זמן רב.

כאמור, אין הכרח שמתנה תהיה בבחינת הפתעה, ודאי כאשר רוצים שזו תהיה מתנה שתביא לאם ולתינוק תועלת. היתרון במתן מתנה שתואמה מבעוד מועד עם האם שמקבלת אותה הוא בכך שהיא עונה באופן מדויק ומיטבי על רצון או צורך שלה. מאחר שבאופן טבעי מעניקי המתנות אינם מתאמים זה עם זה את מתנתם, כאשר שואלים את היולדת מה היא רוצה, יש סיכוי טוב שהמתנה שלכם תהיה לא רק מיוחדת אלא כזאת שלא יינתנו עוד כמוה.

בשורה התחתונה, יש סיכוי טוב שכל מתנה מועילה ושימושית שתבחרו תהיה במקומה, במיוחד כאשר מדובר במוצרי ביגוד, עיטוף והחתלה, אשר כל יולדת זקוקה לכמה סטים שלהם.

גכג

אולי יעניין אתכם גם?