ספק רשום של משרד הבטחון - 0011024210

מוצרי פרסום וקידום מכירות מאז ומעולם הוכיחו את עצמם, בתור השיטה הטובה ביותר לקידום העסק. מגוון מתנות ייחודיות תוכלו למצוא כאן באתר נופך משלכם.

1–12 of 24 results

מחפשים מוצרי פרסום וקד"מ שיעשו את העובדה?

הגעתם למקום הנכון!

כאשר לקוחות או קהל יעד למוצר או שירות מוזמן להגיע לכנס, אירוע עסקי או חגיגה לקראת השקת מוצר מדובר בעצם בכנסים או תערוכות שכל המטרה שלהם היא חשיפה ללקוחות חדשים על ידי חלוקת מוצרי קד"מ.

לא תמיד יהיו אלה אותם המוצרים שאכן יהיו בשימוש רחב על ידי לקוחות מאוחר יותר או על בסיס שגרתי אך עצם חלוקת מתנות ממותגות ללקוחות ומתנות מיוחדות לעובדים הופכת את האירוע כולו לשיווקי, פרסומי וכזה שיש ציפייה לגיוס לקוחות ממנו. כיום קיים מגוון עצום של מוצרים המתאימים לנושא של קידום מכירות, פרסום ושיווק.

איך בוחרים אביזרי פרסום וקידום מכירות?

כאשר מארגנים אירוע או כנס עסקיים, קובעים את האסטרטגיה השיווקית שתנחה את האירוע כולו. מה רוצים לחשוף לתודעתם של הלקוחות או של המוזמנים, מי יבצע את החשיפה, איך תתבצע חשיפת המוצר או השירות וכמובן לוח הזמנים.

על סמך אסטרטגיה חשובה זו אפשר להחליט על מתנות ללקוחות עם לוגו או כל מיני סוגים אחרים של מוצרי קידום מכירות. על מנת לבחור את המתאימים והנכונים ביותר יש לבדוק קטלוג של קטגוריית מוצרים זו ולחשוב לעומק האם מוצרי פרסום שמופיעים שם עשויים להתאים להשגת המטרה.

אילו רעיונות יש עבור מוצרי קד"מ?

להלן רק טעימה קטנה מתוך שלל רעיונות של מתנות ממותגות ללקוחות שעשויות להתאים לחלוקה באירוע או כנס עסקי:

1. אביזרים ממותגים המיועדים לשימוש משרדי או עסקי - עט, פנקס דפי תזכיר קטנים או מגנטים לתזכורות.

2. דברי מתיקה ארוזים בנייר עטיפה ממותג או אריזות ממותגות - מסטיקים, סוכריות חמוצות למציצה או עוגיות.

3. מארזי משחקים או אביזרים לשימוש ביתי, המתאימים לאדם שקיבל אותם או למי מבני המשפחה שלו. מתנה או שי עבור הילדים של המוזמן, מה שיגרום לו להתרגשות שחשבו על בני משפחתו.

אריזה ממותגת - ככה מעניקים מוצרי קד"מ!

כאשר יש התרגשות ואווירה עסקית בכנס או באירוע עצמו - עצם המתנה פחות משנה מעצם המיתוג וההגשה האישית. מי שמקבל לידיו את המוצר ירגיש שחשבו עליו, שרצו להעניק לו שי אישי שיתאים לשימוש אישי שלו וישמח כשיגלה בתוך האריזה היפה מוצר או חפץ שהוא באמת צריך וישמח לעשות בו שימוש.

הענקת המתנה נוגעת ברגשותיהם של אלה שקיבלו אותה וכאשר הם יזדקקו למוצר או שירות כמו אלה שנחשפו אליהם - הם מיד ייצרו קשר ויבצעו רכישה או הזמנה.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת